ALL.BG форуми
ALL.BG поща форуми чат стая обяви картички

Форуми » Здраве » Бъдещи родители

Страници: 1
X-tended
agriolouloudo

Регистриран: 15.10.2004
От: София
Евтино зъболечение за деца
    #1853200 - 02.08.2007 11:54

Всички често слушаме за това колко е недостъпно зъболечението и че това е една от причините за липсата на здрави зъби и устна кухина у децата. това обаче не е съвсем така. в София се намира факултета по Дентална медицина, където студенти на символични цени, под надзора на асистенти с дългогодишна практика и опит, извършват качествено и евтино лечение и профилактика. всички родители могат да доведат децата си (но най сугурно е да имат предварителна уговорка) и да получат за скромна сума всичко това, както и отговори на всичките си въпроси.

Аз съм студент по Дентална медицина и ми предстои последен курс клинични упражнения. Необходимо е да си осигурим пациенти, а деца се намират най трудно... Нека сме си взаимно полезни и всички родители които мислят че децата им имат нужда от лечение, профилактика или дори само преглед да се свържат с мен. готов съм да отговарям на всякакви въпроси и гарантирам че нито един изявил желание няма да бъде върнат.

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
bellia

**

Регистриран: 01.08.2007
От: пловдив
Re: Евтино зъболечение за деца
    #1855056 - 03.08.2007 22:20 [Re: X-tended]

аз също водя детето си в стоматологичния факултет,само че в пловдив.много съм доволна от професионализма на лекарите и подхода им към децата-от дете,което не искаше да си отвори устата синът ми сам отива на стола.с друго не мога да ти помогна.

X-tended
agriolouloudo

Регистриран: 15.10.2004
От: София
    #1855084 - 03.08.2007 22:41 [Re: bellia]

това не е никак малко като помощ. нека хората разберат от други родители че няма страшно в това студенти да лекуват децата им, защото старанието е много олямо, контролът постоянен, а и вниманието към децата също.