ALL.BG форуми
ALL.BG поща форуми чат стая обяви картички


Форуми » Разни » Съвети

Страници: 1 | 2 | (покажи всички)
Black Adder
Advanced
***

Регистриран: 18.04.2004
Мнения: 8167
От: Varna
Re: Проблем с гаранционно обслужване на телевизор
    #1905943 - 26.09.2007 01:20 [Re: mailinka]

Цитат:

а върха на черешата е, че тази подменена част има гаранция само до края на гаранцията на телевизора, т.е. още месец, но за тази подменена не каква да е част, а кинескоп няма документ с какъв точно произход е, ами може и да е трета ръка при това положение...............




При ремонта на уреда не е задължително да се ползват чисто нови комплектоващи - съвсем естествено е фирмите да рециклират някои детайли от върнати/повредени стоки и т.н. това си има и плюсове всъщност.

Геометрията е проблем на много кинексопни телевизори с голям (29" и нагоре) напълно плосък екран - по принцип телевизора може би има сервизно меню (все пак не знам за какъв точно модел става въпрос, затова казвам "може би") от което се коригира геометрията (а и не само - затова е недостъпно за обикновени потребители - могат да се направят много лоши неща от там) - просто трябва да разбереш как се влиза в сервизното меню и да си коригираш нещата ако си наясно, или да извикаш някой който е наясно да дойде обаче да го настрои на мястото на което се ползва - при местенето и транспортирането все пак може да се разместят и някой неща в самия телевизор. Толкова ли му е зле геометрията все пак?! Имай предвид че перфектна геометрия имат само LCD панелите и подобните на тях (плазмени и др.)

За цветните петна - просто трябва да изключиш телевизора от контакта за няколко часа (при повечето телевизори май така работят нещата) - след това при включването ще се задейства схема за размагнетизиране (degauss) на кинескопа (компютърните монитори си имат даже специален бутон или точка от менюто за тази цел - но при телевизорите не съм срещал) - петната се получават от намагнетизиране на кинескопа - не са фабричен дефект в общия случай. Но при теб е по-особена ситуацията май.... хм.... аз по принцип от Филипс си купувам само самобръсначки и осветителни уреди - там им е силата.

--------------------
Reality-o-Meter: |.\......|


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
mailinka
неориентиран


Регистриран: 11.02.2007
Мнения: 4
Re: Проблем с гаранционно обслужване на телевизор
    #1919764 - 12.10.2007 12:07 [Re: Black Adder]

Ами да ви кажа има развитие с този проблем, макар и доста бавно . Вече си получих протокол за бракуване на стоката остава да се разбера и с продавача.
Служителите на сервиза бяха любезни и търпеливи, макар че доста им досадих .
Сега да видим тези в магазина как ще бъдат. Надявам се искрено да не се наложи да се обръщам към КЗП, защото ровейки се из форумите, доста народ ги е залял със жалби .
Обаче трябва да си търсим правата!


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Страници: 1 | 2 | (покажи всички)



Допълнителна информация
0 регистрирани и 1 анонимни потребители в момента разглеждат този форум.

Модератор:  Мишо, Дон Кихот 

Изпечатай темата

Възможности в този форум:
Не можете да добавяте нови теми
Не можете да отговаряте на мненията
HTML - забранен
Псевдо-HTML - разрешен

Рейтинг:
Брой показвания: 3870

Мнението ти за темата:

Прехвърли се в



ALL.BG не носи отговорност за съдържанието на мненията, публикувани във форумите.

НАЧАЛОРЕКЛАМАВРЪЗКА С НАСКОНТАКТИЗА НАС

©1999-2015 ALL.BG Всички права запазени!

Generated in 0.028 seconds in which 0.015 seconds were spent on a total of 14 queries. Zlib compression enabled.