ALL.BG форуми
ALL.BG поща форуми чат стая обяви картички

Форуми » Образование и Наука » Филология

Страници: 1
pandora
новак

Регистриран: 22.12.2003
От: varna
ПОМОЩ аз съм кандидат студент
    #175253 - 29.12.2003 19:25

Смятате ли че филологията е наука която не си струва да се изучава? Имам предвид с оглед на перспективите за професионално развитие, които предлага? Искам да уча френска филология, но хората около мен ме разубеждават, казвайки ми че с филологията мога да стана " само някаква си учителка " Не че умаловажавам професията, ама, знаета че в наше време да си учител си е чиста проба самопрецаквация... помогнете ми моля! Какво мога да работя, ако изучавам френска филология и то така ,че да не се видя някой ден безкрайно начетена, интелигентна, но гладна и бедна?...

--------------------
Няма невъзможни неща. Има само непостигнати...

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Divata
изчезнала

Регистриран: 21.04.2003
От: там, където дивите рози цъфтят...
Re: ПОМОЩ аз съм кандидат студент
    #178441 - 05.01.2004 18:21 [Re: pandora]

Вяно е, че ставаш специалист-педагог, но не е задължително да си учителка ако не ти харесва. Аз избрах да се реализирам в друга сфера. За да не останеш гладна е нужно да владееш поне още един език (френски с английски или немски например). Чувала ли си за специалността "приложна лингвистика"? Опитай. Ако обаче ти харесва да преподаваш може да се развиеш в тази област, да се издигнеш в академичните среди...следват специализации в чужбина и т.н. Нямам да тънеш в лукс, но парите ще ти стигат....мисля.

--------------------

Белонога
IMAGINARIVM

Регистриран: 03.05.2001
От: FINIS TERRAE
    #184585 - 13.01.2004 09:52 [Re: pandora]

Смятате ли че филологията е наука която не си струва да се изучава?