ALL.BG форуми
ALL.BG поща форуми чат стая обяви картички


Форуми » Здраве » Хомеопатия и Алтернативна медицина

Страници: 1
nadejda61
проверяваща
***

Регистриран: 03.08.2006
Мнения: 39
реакция на хомеопатично лекарство
    #2367306 - 04.05.2009 18:44

Възможно ли е реакцията на хомеопатичното лекарство да са херпеси? Лекарството е SEPIA 30 CH.

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
DESILENA
неориентиран
*

Регистриран: 18.05.2009
Мнения: 11
Re: реакция на хомеопатично лекарство
    #2380593 - 20.05.2009 19:38 [Re: nadejda61]

Да възможно е.Това че реагира организмати е хубаво,значи това е правилното лекарство.

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
nadejda61
проверяваща
***

Регистриран: 03.08.2006
Мнения: 39
Re: реакция на хомеопатично лекарство
    #2387768 - 29.05.2009 20:55 [Re: nadejda61]

Благодаря много!!!!!

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Страници: 1



Допълнителна информация
0 регистрирани и 10 анонимни потребители в момента разглеждат този форум.

Модератор:  D-r Kostova 

Изпечатай темата

Възможности в този форум:
Не можете да добавяте нови теми
Не можете да отговаряте на мненията
HTML - забранен
Псевдо-HTML - разрешен

Рейтинг:
Брой показвания: 2406

Мнението ти за темата:

Прехвърли се в



ALL.BG не носи отговорност за съдържанието на мненията, публикувани във форумите.

НАЧАЛОРЕКЛАМАВРЪЗКА С НАСКОНТАКТИЗА НАС

©1999-2015 ALL.BG Всички права запазени!

Generated in 0.007 seconds in which 0.002 seconds were spent on a total of 13 queries. Zlib compression enabled.