ALL.BG форуми
Връзки: » Статии
» Обяви
» Снимки
ALL.BG поща форуми чат стая обяви картички

Форуми » Емиграция и работа в чужбина » Емиграция и живот в Австралия и Нова Зеландия

Страници: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
Lidia
неориентиран

Регистриран: 18.01.2017
Re: Виза - кой до къде е стигнал част 2
    #3385633 - 18.01.2017 15:50 [Re: BlueDragonfly]

Здравейте всички. Ще съм ви много благодарна ако някой от вас може да ми помогне да си изясня ситуацията с моята виза. Аз съм студентка в Италия и бях oдобрена да участвам в програма за обмен на студенти. Това ми дава възможност да уча в Мелбърн през следващия семестър. Кандидатствах преди седмица за студентска виза subclass 500, Non-Award Sector. Вчера получих имейл с прикачен в него Visa Grant Notice. На него има голям квадратен баркод и номер на визата. В писмото се казва, че по моя случай е взето решение и ми дават виза. Има и страница, където са обяснени условията на визата ми. Зарадвах се, но съм озадачена. Това ли е всъщност визата или ще я получавам тепърва? Дали това е окончателно или и на този етап мога да очаквам да ми поискат медицински изследвания и други документи? Струва ми се странно нещата да се получат така бързо и то при положение, че не съм представяла никакви изследвания. Вярно, че визата е само до 30 юли, но пак ми се вижда прекалено лесно на фона на всичко, което изчетох. Исках да се свържа с емиграционните и да разбера това ли е наистина окончателната виза, то те не са дали никакъв имейл адрес или телефон, на който мога да ги търся. За това реших да се обърна към вас. Надявам се, че пиша в подходящата тема, ако не, моля за извинение

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
BlueDragonfly
beige

Регистриран: 03.01.2006
От: Melbourne, Australia
    #3385676 - 19.01.2017 05:50 [Re: Lidia]