ALL.BG форуми
ALL.BG поща форуми чат стая обяви картички


Форуми » Здраве » Хомеопатия и Алтернативна медицина

Страници: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | >> (покажи всички)
Lady's bedstraw
неориентиран


Регистриран: 22.05.2005
Мнения: 12
Re: За хомеопати4но лекарство за отслабване?
    #793658 - 26.05.2005 14:44 [Re: Hamaelleon]

Някой отслабвал ли е много с хомеопатични лекарства? Аз имам сериозен проблем с килограмите. Не знам точно колко тежа, защото кантарчето ми тегли само до 140, но съм пробвала много лекарства и съм ходила къде ли не безрезултатно. Междувременно ми се появи много високо кръвно, подагра, свръхинсулинизъм, слабо обоняние. Две стъпала като кача и оставам без дъх. Да не говорим, че ми е безкрайно неприятно да ме зяпат като извънземно, когато изляза. Моля дайте ми съвет.

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
ЕМА
(лице назаем)
***

Регистриран: 14.05.2005
Мнения: 287
Re: За хомеопати4но лекарство за отслабване?
    #794205 - 26.05.2005 19:50 [Re: Lady's bedstraw]

Може първичният ти проблем да не е теглото и затова да не се получава, ако лекуваш наднормено тегло. Трябва да се открие първопричината - като се лекува, и теглото ще спадне постепенно с възстановяване на равновесието.

--------------------
"Дори и Бог има своя ад и това е любовта му към хората."


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
atinqnka
търсач на усещания
***

Регистриран: 19.04.2005
Мнения: 225
Re: За хомеопати4но лекарство за отслабване?
    #798894 - 29.05.2005 19:08 [Re: Lady's bedstraw]

Може би имаш проблеми с обмяната на веществата и трябва да отслабваш след консултация с лекар.На мен лично лекарства не ми действаха.Смъкнах излишните си 7-8 кг единствено с "глад и инат".

--------------------
http://snimka.bg/album.php?album_id=15905

[img]http://www.picvalley.net/u/5/1152_465.JPG[/img]


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Lady's bedstraw
неориентиран


Регистриран: 22.05.2005
Мнения: 12
Re: За хомеопати4но лекарство за отслабване?
    #802458 - 31.05.2005 20:40 [Re: atinqnka]

Благодаря ви за съветите. Получих бележки че се шегувам, но това не е вярно. Не ми е приятно да си призная, но напълняването ми не е свързано с проблеми в обмяната на веществата. Мислех си, че не може да съм толкова дебела и да няма някаква причина. Направих си пълни изследвания на всички жлези. Нищо. Диагнозата беше метаболитен синдром. Но долкото ми обясниха това е вследствие на напълняването.Изчетох доста книги, но на мен главния ми проблем е,че въобще нямам воля. Всеки ден си викам от утре ще пазя диета, правя си големи планове, но на другия ден сякаш съм друг човек, докато не се наям мисля само за ядене. А на глад въобще не издържам. Ходих при д-р Емилова и само от хорска срама едвам издържах до края. През цялото време бях толкова изнервена,че направо щях да полудея. По пътя на връщане така се наядох, че цяла седмица ме боля корема. Пих и много скъпи лекарства. Вече на никого не вярвам. Но най ми е гадно, че не мога да си вървя спокойно по пътя. Ето днес например една жена ме погледна и си прехапа устните. Направо ги проклинам като ги видя такива. Колежките ми казват, че си въобразявам, защото имам комплекси, но аз знам,че това не е така и мисля, че никой няма право да се бърка в живота на другия.

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
ЕМА
(лице назаем)
***

Регистриран: 14.05.2005
Мнения: 287
Re: За хомеопати4но лекарство за отслабване?
    #802513 - 31.05.2005 21:40 [Re: Lady's bedstraw]

А при хомеопат ходи ли?

И все пак, наясно ли с причината за състоянието си?
Физиологична, психическа, емоционална и пр.
Не може просто така да си имаш наднормено тегло...

--------------------
"Дори и Бог има своя ад и това е любовта му към хората."


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
elaps
ентусиаст
***

Регистриран: 25.05.2004
Мнения: 271
Re: За хомеопати4но лекарство за отслабване?
    #802519 - 31.05.2005 21:49 [Re: Lady's bedstraw]

Ей, Еньовче, я иди на хомеопат! И ще се оправи и самочувствието ти, и настроението ти, че може и да отслабнеш.

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Lady's bedstraw
неориентиран


Регистриран: 22.05.2005
Мнения: 12
Re: За хомеопати4но лекарство за отслабване?
    #809748 - 05.06.2005 20:08 [Re: elaps]

Благодаря за съвета. Потърсих и открих два хомеопата в нашия град, само че те работят като лекари по други специалности, които са доста далеч от моя проблем. Чудя се при кого да отида. Какво точно е хомеопата?

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
DrB
Нерегистриран




Re: За хомеопати4но лекарство за отслабване?
    #809762 - 05.06.2005 20:20 [Re: Lady's bedstraw]

Lady's bedstraw bihte li kazali da imate tezi narushenia:

1. Diabet
2. Hyperlipidemia (visoki trigliceridi i LDL)
3. povishena kruvosusrvane
4. hipertonia
5. zatlustiavane v oblasta na korema


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Lady's bedstraw
неориентиран


Регистриран: 22.05.2005
Мнения: 12
Re: За хомеопати4но лекарство за отслабване?
    #811878 - 07.06.2005 09:56 [Re: DrB]

Действително точно в областта на корема съм най-пълна. Имам и високо кръвно. Диабет нямам. Бяха ми изписали Сиофор за високо отделяне на инсулин, но спрях да го пия защото нищо не отслабнах. Имам също подагра, краката ми се подуват и се образуват тъмни петна, а по краката и ръцете имам екземи. Когато легна не мога да дишам, затова спя с четери възглавници и ставам често.

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
mai4eto
неориентиран


Регистриран: 04.07.2005
Мнения: 1
Re: За хомеопати4но лекарство за отслабване?
    #856067 - 04.07.2005 16:25 [Re: D-r Kostova]

МОЛЯ ВИ,ПОМОГНЕТИ МИ Д-Р КОСТОВА.МОГА ЛИ ДА ИЗПОЛЗВАМ ЦЕФАДАМАР ЗАЕДНО С Л-ТИРОКСИН ТЪЙ КАТО ИМАМ ПРИДОБИТ ХИПОТИРИОДИЗЪМ И ПИЯ ТИРОКСИН.И АКО НЕ СА ПРОТИВОПКАЗНИ ,ДАЛИ ТОВА ЛЕКАРСТВО ЩЕ МИ ДЕЙСТВА НЕЗАВИСИМО ОТ ТИОРКСИНА,В СМИСЪЛ ДАЛИ ЩЕ МИ ПОМОГНЕ ДА ОТСЛАБНА,ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА МИ ПИШЕТЕ .

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Страници: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | >> (покажи всички)



Допълнителна информация
0 регистрирани и 2 анонимни потребители в момента разглеждат този форум.

Модератор:  D-r Kostova 

Изпечатай темата

Възможности в този форум:
Не можете да добавяте нови теми
Не можете да отговаряте на мненията
HTML - забранен
Псевдо-HTML - разрешен

Рейтинг: ***
Брой показвания: 31759

Мнението ти за темата:

Прехвърли се в



ALL.BG не носи отговорност за съдържанието на мненията, публикувани във форумите.

НАЧАЛОРЕКЛАМАВРЪЗКА С НАСКОНТАКТИЗА НАС

©1999-2015 ALL.BG Всички права запазени!

Generated in 0.195 seconds in which 0.187 seconds were spent on a total of 13 queries. Zlib compression enabled.