ALL.BG форуми
ALL.BG поща форуми чат стая обяви картички


Форуми » Здраве » Медицина

Страници: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Hard Rock fan

***

Регистриран: 07.01.2003
Мнения: 33357
Re: Болки на пръстите на ръцете
    #1772629 - 29.05.2007 18:40 [Re: zdravena]

Че САМО дипломата не прави лекаря добър професионалист, е вярно.

Обаче що се отнася до:

Цитат:

Има самоуки лечители, които цял живот се учат, с една разлика, че не се явяват на изпит и не им вписват бележка в книжка. Това обаче, не им пречи да бъдат по-добри диагностици и да помагат на болния да пребори болестта. Малко толерантност няма да навреди.




се запитай ПОРАДИ ЧТО, НИКЪДЕ ПО СВЕТА, НЕ СЕ ТОЛЕРИРА ГРАМ практикуването на самоуки "лекари".
Ти да си чула някъде (където и да било) да не е наказуема и да е позволена лекарска практика на недипломиран "лекар"?
За каква "толерантност" си говорим?


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Koop
разярен и амбициран
**

Регистриран: 07.07.2006
Мнения: 852
От: гр. София
Re: Болки на пръстите на ръцете
    #1772708 - 29.05.2007 19:52 [Re: Си Ди]

Ок, може би си права, ще си взема бележка.

--------------------
Не е лошо да си егоист. Лошо е да мислиш, че другите са егоисти, неосъзнавайки, че ти също си такъв.


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
djik
почетен член LEO
**

Регистриран: 10.04.2007
Мнения: 250
От: Shumen&MD
Re: Болки на пръстите на ръцете
    #1772855 - 29.05.2007 22:21 [Re: Koop]

След толкова много нападки срещу Вас се стигна и до мнения по темата.Благодаря и на СиДи.Естествено е да не чакам от Вас диагноза от разстояние,а единствено насоки към специалист.Ще Ви осветля по-късно и за резултата.

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
djik
почетен член LEO
**

Регистриран: 10.04.2007
Мнения: 250
От: Shumen&MD
Re: Болки на пръстите на ръцете
    #1864878 - 13.08.2007 21:44 [Re: djik]

Та обещах да се "похваля" докъде съм с лечението.От прегледите и изследванията за кръста освен шипове др.диагноза нямам и се отказах от невролозите до следващото сецване.За ръцете ми каза следното: "Е не са посинели все още...".Затова и си направих преглед при специалист-ревматолог за ръцете,като болките обхванаха междувременно и др.стави-на краката.Вече имам изследвания и диагноза-ревматоиден артрит.Нали имаше малък дебат тук.Особено силно болят ставите ми при покой и нощем естествено.Та затова гледам да ги раздвижвам и лекувам докато е начален стадий възпалението.Пожелайте ми успех.
ПС.И малко хранителни добавки измежду др.лекарства приемам


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Koop
разярен и амбициран
**

Регистриран: 07.07.2006
Мнения: 852
От: гр. София
Re: Болки на пръстите на ръцете
    #1865582 - 14.08.2007 15:15 [Re: djik]

В крайна сметка се оказах прав за предположението за РА. Но трябваше дежурната помия по мой адрес да се хвърли

--------------------
Не е лошо да си егоист. Лошо е да мислиш, че другите са егоисти, неосъзнавайки, че ти също си такъв.


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
djik
почетен член LEO
**

Регистриран: 10.04.2007
Мнения: 250
От: Shumen&MD
Re: Болки на пръстите на ръцете
    #2625513 - 14.05.2010 23:28 [Re: Koop]

Имам питане относно новоназначеното си лечение на Серопозитивен РА-2ст. Предписан ми е Дипрофос - 1 амп./месечно, ала прочетох листовката му,където в специалните предупреждения казват да предупредим лекаря ако шмаме проблем с щитовидната жлеза. Имам си операция на щитов.жлеза с премахнат десен лоб и нови възли в ляв лоб, но ревматолога не ме е питал за това. Мисля да не вземам инжекцията все пак е и кортикостероид... и др.противопоказания имат.Едва след 20 дни съм на контролен преглед и моля за съвет.Да си пия само Резохин_а, Наклофен дуо и Омепразид

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Си Ди
гаргойл
***

Регистриран: 13.01.2004
Мнения: 9953
От: Варна
Re: Болки на пръстите на ръцете
    #2625662 - 15.05.2010 10:30 [Re: djik]

аз съм пристрастна и съм за инжекциите
абстрахирай се от страничните ефекти, в смисъл да, има ги, приемаш го и се съобразяваш с това - и дотам!
както и задължително диета!!! - нисковъглехидратна, протеинова, безсолна по възможност - определено намалява страничните действия
това, което ще ти създаде дискомфорт със сигурност ще е повишаването на кръвното дискретно но сигурно, повишаване на раздразнителността, евентуално при по-дълъг прием кожни проблеми, на моменти сякаш ще излезеш от кожата си, подпухване в областта на лицето, врата, раменете и корема, и стомашните, естествено
за последните - обикновено пиеш ранитидин/фамотидин сутрин и вечер докато си на лечение със стероиди и по едно вечер следващия поне месец / би трябвало да са ти го изписали, но ако е общопрактикуващ, забравят, тези в болницата обаче не, та оттам си го знам това и си искам задължително рецептата!/
подуването - не знам, там диетата помага, ако си физически активен - това също е в плюс - спортувай! ще създадеш маса
кръвното се стабилизира самО след спиране на приема, но диетата също помага значително; стероидите влияят на инсулиновата обмяна/ грубо казано/, затова диетата е задължителна, мисля че и на листовката го пишеше, макар да не си спомням на кой точно вид от всичките и дали на всичките - в смисъл, че ако след операцията на щитовидната не приемаш допълнитлено хормонални препарати и на практика си на собствен ход, нямаш противопоказания - АКО обаче изпиташ силен дискомфорт след приемането на лекарството / обикновено започва да се усеща след втора-трета инжекция/ - тогава без значение кога ти е приема отиваш на консулт!
всичко това обаче е при продължителен прием на стероиди!!!!
ако е една ампула месечно /дори три последователни, ако трябва да съм коректна/ , тогава пък въобще не е страшно, но може да помогне значително


ПП сори за дългия пост

Редактирано от Си Ди (15.05.2010 10:35)


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
djik
почетен член LEO
**

Регистриран: 10.04.2007
Мнения: 250
От: Shumen&MD
Re: Болки на пръстите на ръцете
    #2626268 - 16.05.2010 10:15 [Re: Си Ди]

Благодаря ти за съвета и личния лекар смята така,макар да съм и бясна че 2 години искам направление и отговора бе "то пък и без това няма да се излекуваш..." Отчаяна съм. Възможно ли е след като от 10 дни използвам горните новоназначени лекарства да има такъв гаден пристъп, та чак днес се обездвижих-краката, коленете и ръцете всичките наведнъж със страшна сила.Реакция ли е, що ли?...Или наказание,че отказах да вляза в болница.Там няма да мога все пак да избирам лечението.А Омепразида е за стомах уж и въпреки това стомаха ме побърка /колита/ и вземам и Спазмалгон.С една дума и преди кортикостероида си имам оплакванията.Явно няма ефикасно лечение без него.Хормонални за щитов.жлеза не взимам.Позната лекарка ме посъветва,че щом е активен проблема с възела на др.лоб не е добре да започвам кортикостероидна терапия.А диетата прилагам от доста години по повод неустановена причина на кожна алергия.И как да взема да си засиля всички проблеми ли се чудя, за да се реша трябва да знам няма ли алтернативни лекарства?

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Си Ди
гаргойл
***

Регистриран: 13.01.2004
Мнения: 9953
От: Варна
Re: Болки на пръстите на ръцете
    #2626862 - 17.05.2010 11:50 [Re: djik]

обездвижване? иди на лекар / невролог / по възможност за всеки случай, да се прецени и неврологичния статус, макар да е възможно да е реакция на времето - времето е реален и съществен фактор при тези заболявания
и не, в никакъв случай не е наказание за невлизане в болница - никакви такива идеи да не ти минават през ум, че току виж си им повярвала
между другото, задържаш ли течности?
апропо, за омепразита: не го знам, но със сигурност ранитидина се изписва СЪС РЕЦЕПТА, за разлика от него, така че сигурно има значение - с ранитидин или фамотидин проблеми със гастрита нямам по време на стероидната терапия - поне това!
внимавай със спазмолитиците - трябва да са подходящите, иначе те също предизвикват проблем - и да, работата е да се нацели подходящата комбинация от илачи и дозировка, за да се стабилизират нещата

ПП смени джипито - юни е моментът

Редактирано от Си Ди (17.05.2010 11:55)


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Страници: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)



Допълнителна информация
0 регистрирани и 18 анонимни потребители в момента разглеждат този форум.

Модератор:  D-r Kostova, Dr.G 

Изпечатай темата

Възможности в този форум:
Не можете да добавяте нови теми
Не можете да отговаряте на мненията
HTML - забранен
Псевдо-HTML - разрешен

Рейтинг:
Брой показвания: 12181

Мнението ти за темата:

Прехвърли се в



ALL.BG не носи отговорност за съдържанието на мненията, публикувани във форумите.

НАЧАЛОРЕКЛАМАВРЪЗКА С НАСКОНТАКТИЗА НАС

©1999-2015 ALL.BG Всички права запазени!

Generated in 0.008 seconds in which 0.001 seconds were spent on a total of 13 queries. Zlib compression enabled.