ALL.BG форуми
ALL.BG поща форуми чат стая обяви картички


Форуми » Здраве » Медицина

Страници: 1 | 2 | (покажи всички)
мимси
неориентиран


Регистриран: 12.12.2010
Мнения: 2
Re: Цистит и вагинални оплаквания - обобщена тема
    #2727863 - 13.12.2010 16:47 [Re: Dr.G]

Благодаря ви много!Знам че при 6 месеца не успешни опити трябва да се потърси помощ от специалист,но все се надявам да не се стига до там!А можеби до известна степен ме е страх от резултата!Сега започнах лечението на бялото течение с някои от методите описани в темата!Надявам се да има резултат и да не се налага да ходим при специалисти!Благодаря ви много за помоща ако желаете ще ви уведомявам и ще се консултирам с Вас за допълнително мнение!

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Dr.GМодератор
пътешественик по душа
****

Регистриран: 05.02.2002
Мнения: 13243
От: къде ли не
Re: Цистит и вагинални оплаквания - обобщена тема
    #2727872 - 13.12.2010 17:26 [Re: мимси]

Погрешен подход.

Бабините методи и непредписаните от лекар лечения със сигурност не са по-добри от тези, на специалиста.

Още повече темата е всеобхватна, а винаги съм предупреждала, че медицината не е дистанционна наука.


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
tuutuu
неориентиран


Регистриран: 26.02.2011
Мнения: 1
Re:
    #2758109 - 26.02.2011 15:02 [Re: Dr.G]

Здравейте, вчера отидах на лекар защото имах силни болки в областа на корема, не в яйчниците и на аптеката са казали че където посочвам е дебелото черво или нещо гинекологично, на лекаря нищо не ми обясниха а ми изписаха еспумизан и ципрофлоксацин актавис 500mg и след като взех да го приемам като ходя до тоалетна по малка нужда се отделя бяло вещество като бялото течение но по наситено бяло, можете ли да ми кажете защо? преди лекувах бяло течение и сега всичко е нормално има лек секрет но капчици и е без мирис и тн почти като вода преди 2 3 месеца бях на цитусонамазка и вс е наред. И въпросът ми е: От какво се е появила тая течност дали нещо гинекологично възпаление имам или защото пия тея хапчета?

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Dr.GМодератор
пътешественик по душа
****

Регистриран: 05.02.2002
Мнения: 13243
От: къде ли не
Re:
    #2759495 - 01.03.2011 16:24 [Re: tuutuu]

Извинявай за въпроса, но какво общо има аптеката с поставянето на диагноза?

Въпреки доста несвързаните ти обяснения (дори не разбрах защо се пие ципрофлоксацин) подозирам, че става дума за странична реакция от антибиотика, която е изключително често срещаща се.

Но тъй като медицината не е дистанционна, ходи пак на лекар, да се уточните за какво иде реч.


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
bertty
неориентиран


Регистриран: 26.03.2011
Мнения: 2
Re:
    #2772762 - 26.03.2011 18:37 [Re: Dr.G]

Здравейте! Нова съм тук и ми е малко трудно още да се ориентирам във форума и ако съм сгрешила темата, моля да ме извините. Искам да попитам: В изследването на приятеля ми излязоха трихомони, аз си направих микробиология и ми иззлязоха бактерии, но за трихомони нищо не ми споменаха. Та исках да попитам, ако ги имам, биха ли се показали в микробиологията? И още нещо, ние в момента не сме се виждали с него от 1 месец и ако аз нямам трихомони, значи друга му ги е лепнала, така ли??? Моля ви, спешно е!!!

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Dr.GМодератор
пътешественик по душа
****

Регистриран: 05.02.2002
Мнения: 13243
От: къде ли не
Re:
    #2773121 - 27.03.2011 18:09 [Re: bertty]

Трихомоните не се намират с микробиологично изследване.

А кой от къде се е сдобил с тях, това си е въпрос между вас.


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
bertty
неориентиран


Регистриран: 26.03.2011
Мнения: 2
Re:
    #2773126 - 27.03.2011 18:23 [Re: Dr.G]

Ясно! Благодаря много !

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
pssst
неориентиран


Регистриран: 09.08.2011
Мнения: 1
Re: Цистит и вагинални оплаквания - обобщена тема
    #2827152 - 09.08.2011 13:06 [Re: Dr.G]

Здравейте на всички

Аз имам следния проблем преди 2 седмици вечерта ме хвана цистит.Адските болки ,кръвчица в урината пих Монурал още същата вечер и ме поублекчи на другия ден по обяд,но не ми мина изцяло,след това лекаря ми каза да пия ципрофлоксацин 2 таблетки наведнъж ударна доза и ако не ми мине да продължа да го пия.така и направих почувствах облекчение и го спрях но сле д2 3 дни отново ми се появи дразнещ симптом и пак го почнах,но след 3тия ден ми излязоха афти по езика и на венците при което го спрях и започнах да пия билков чай за бъбреци на Д-р Ламбрев,вече 5ти ден го пия и ходя до тоалетна през 15 мин но не ми пари,ходям си нормално но непрекаснато ми се ходи.Проблема ми е че през вечер започва едно парене долу в слабините и е мн неприятно(нямам течение,нямам зачервяване или подуване)не знам дали се дължи на цистит-а или не,ако някоий може да помогне със съвет ще съм безкрайно благодарна


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
kristina.eneva
неориентиран


Регистриран: 20.02.2012
Мнения: 2
Re: Цистит и вагинални оплаквания - обобщена тема
    #2878096 - 20.02.2012 10:26 [Re: Dr.G]

Zdraveite!Imam ogromna nujda ot savet!Ot predi 3 meseca zapochnah lechenie na gabichki i bakterii..dosta lekarstva prieh i nai-nakraq se izlekuvah,no dnes se sabudih s chuvtvoto poznato za cistit i se stresirah,zashtotopredi dosta chesto gopoluchavah..predi sam se lekuvala s Ciprofloksacin,Nolicin i dr. Namerih pochti palna opakofka Nolicin v kashti i izpih 1 hapche,no se setih che e vazmojno da mi se poqvqt gabichki OTNOVO!Smqtam da ne priemam poveche Nolicin i da vzema ot nqkakvi hapcheta na bilkova osnova kakvoto shte da stava s tozi cistit samo ne iskam da lekuvam gabichki pak!Mojete li da mikajete dali e vazmojno ot tova 1 hapcheNolicin da misepoqvqt gabichki ili e dostatachno malko za da ne se pritesnqvam?!Blagodarq predvaritelno!

Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Dr.GМодератор
пътешественик по душа
****

Регистриран: 05.02.2002
Мнения: 13243
От: къде ли не
Re: Цистит и вагинални оплаквания - обобщена тема
    #2878254 - 20.02.2012 20:23 [Re: kristina.eneva]

Никой не може да Ви каже дали е възможно от една таблетка антибиотик да се развие кандидоза, но със сигурност при непълно или неправилно лечение с антибиотик ще съдействате за развитието на резистентни бактерии.

Лечението на какъвто и да е инфекциозен процес изисква определен подход. Има си правила.


Екстри: Изпечатай мнението   Напомни ми!   Уведоми модератора  
Страници: 1 | 2 | (покажи всички)



Допълнителна информация
0 регистрирани и 19 анонимни потребители в момента разглеждат този форум.

Модератор:  D-r Kostova, Dr.G 

Изпечатай темата

Възможности в този форум:
Не можете да добавяте нови теми
Не можете да отговаряте на мненията
HTML - забранен
Псевдо-HTML - разрешен

Рейтинг:
Брой показвания: 50220

Мнението ти за темата:

Прехвърли се в



ALL.BG не носи отговорност за съдържанието на мненията, публикувани във форумите.

НАЧАЛОРЕКЛАМАВРЪЗКА С НАСКОНТАКТИЗА НАС

©1999-2015 ALL.BG Всички права запазени!

Generated in 0.09 seconds in which 0.075 seconds were spent on a total of 13 queries. Zlib compression enabled.